Veelgestelde vragen (FAQ)

Algemeen

Je ontvangt de factuur automatisch per mail van ons, dit kan jaarlijks of maandelijks.

Op dit moment alleen via overschrijving.

cPanel

De achterkant van de website is te bereiken via de cPanel.
Voorbeeld: https://elkdomein.nl/cpanel (https://www.elkdomein.nl:2083/).
Om je cPanel wachtwoord te resetten dien je contact op te nemen met onze supportdesk.
Onze supportdesk is te bereiken via e-mail: info@elkdomein.nl.

FTP

Deze is gelijk aan je cPanel login.

Je kunt ftp.domeinnaam.nl gebruiken of 185.56.146.37.

Mail

Je kunt online e-mail bekijken via een webmail cliënt.
Voorbeeld: https://elkdomein.nl/webmail (https://www.elkdomein.nl:2096/).
Inkomende mail: cloud.elkdomein.nl
Poort: 993 (SSL aan)

Uitgaande mail: cloud.elkdomein.nl
Poort: 465 (SSL aan)

Inkomende mail: mail.domeinnaam.nl
Poort: 110

Uitgaande mail: mail.domeinnaam.nl
Poort: 587

Verhuizen

Voor het verhuizen van een domeinnaam heb je een domein token nodig, deze kun je bij je huidige hosting partij opvragen.
Hierna is het mogelijk om de domeinnaam over te zetten.
Dit is een mogelijkheid. Wij kunnen eventueel helpen met de verhuizing, zo kunnen wij de complete verhuizing uit handen nemen zodat dit zorgeloos voor gebeurd. Indien dit de voorkeur heeft kun je beter voor het bestellen contact opnemen met ons om door te nemen wat er precies verhuisd moet worden.

Over het algemeen plannen we verhuizingen in de avond/nachturen, dit kan natuurlijk ook op verzoek overdag.

In principe niet, hiervoor dien je wel wat voorzorgsmaatregelen te nemen.

Maak een keuze tussen de handleidingen:

E-mail instellen Outlook

E-mail instellen Apple Mail

E-mail instellen iPad

E-mail instellen iPhone

E-mail instellen Android